De administratie van een zorgorganisatie is complex. Dit heeft te maken met de financiering van een zorgorganisatie en de daaraan gestelde eisen. Hierbij heeft u te maken met registratie-eisen, declaratieregels en de verantwoordingsvereisten van verzekeraars, zorgkantoren en de NZa. Dit betekent dat zorgorganisaties nog relatief veel tijd en geld besteden aan de financiële, personeels- en salarisadministratie.
AdminNext kan u hierin ondersteunen en ontzorgen. Zowel voor huisartsen- en behandelpraktijken als zorggroepen en kleine zorginstellingen. AdminNext heeft als doel om voor middelgrote en kleinere zorgorganisaties moderne, kostenbesparende oplossingen te bieden gericht op effectieve workflows en geautomatiseerde verwerking van gegevens.
U regelt uw administratie, uw declaraties, salarisadministratie en jaarrekening vaak bij verschillende partijen of met eigen medewerkers. AdminNext kan u ontzorgen voor al deze administratieve processen.
AdminNext heeft jarenlange ervaring met zorggroepen binnen de eerstelijns ketenzorg. Hierbij verzorgen wij declaraties en uitbetalingen aan huisartsen en ketenpartners.
Als behandelpraktijk wilt u ontzorgt worden met uw administatie. U regelt uw administratieve processen vaak deels zelf of bij verschillende partijen. AdminNext ontzorgt u volledig voor al uw administratieve processen.
Voor kleinere zorginstellingen kunnen wij dienstverlening op maat verzorgen.